anapl athina Pl Omon

Το δρόμο για την πλήρη ανάπλαση του κέντρου της Αθήνας, δίνει η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου που υπέγραψε ο υπουργός ΠΕΚΑ, κ. Γιάννης Μανιάτης.

Το έργο προβλέπει μεγάλες παρεμβάσεις στον αστικό ιστό της πόλης που θα αλλάξουν πλήρως τον οδικό χάρτη της Αθήνας καθώς το μοναδικό εμπόδιο που υπήρχε και ήταν η χρηματοδότηση λύθηκε. Ο συνολικός προϋπολογισμός της παρέμβασης υπολογίζεται σε 78.5 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα προέλθουν από το ΕΠΕΡΡΑ του υπουργείου Περιβάλλοντος και το ΠΕΠ Αττικής.

Οι μεγάλες αλλαγές που φέρνει το σημαντικό έργο για την πόλη είναι η επέκταση της γραμμής του τραμ από το Σύνταγμα έως την πλατεία Αιγύπτου, μέσου των οδών Αμαλίας, Πανεπιστημίου και Πατησίων. Ταυτόχρονα, θα γίνει ανασχεδιασμός του δημόσιου χώρου (μεταξύ των οδών Ακαδημίας και Σταδίου, καθώς και της λεωφόρου Αμαλίας και της οδού Πατησίων), με κριτήριο την προτεραιότητα στους πεζούς. Ο σχεδιασμός αναβαπτίζει την πλατεία Ομονοίας από την οδό Πατησίων έως την 3η Σεπτεμβρίου, ώστε το Σύνταγμα και η Ομόνοια να αποτελούν δύο πράσινες αστικούς πυρήνες ενώ η πλατεία Δικαιοσύνης θα φιλοξενεί δραστηριότητες σε ένα “σκιασμένο προαύλιο” με δυνατότητες στάσης και παραμονής.

Προβλέπεται επίσης ο ανασχεδιασμός της οδού Κοραή ως ελεύθερου δημόσιου χώρου και η εισαγωγή υδάτινων στοιχείων στις πλατείες Ομονοίας και Δικαιοσύνης, στην Κοραή και στο χώρο εμπρός από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Κυρίαρχο κριτήριο είναι η διαμόρφωση ενός συνεκτικού δικτύου πρασίνου που θα ενώνει τον δημόσιο χώρο προς κάθε κατεύθυνση, με επίκεντρο την Πανεπιστημίου, στην οποία το πράσινο θα προσδίδει τον χαρακτήρα γραμμικού αστικού πάρκου με επιμέρους πράσινα «αστικά δωμάτια».

Η μελέτη περιβαλλοντικών όρων προβλέπει ότι στην περιοχή θα εφαρμοστεί βιοκλιματικός σχεδιασμός και θα γίνουν μικροκλιματικές βελτιώσεις. Μάλιστα, θα γίνει χρήση «ψυχρών» υλικών, στον βαθμό που χρειάζεται, ώστε να επιτευχθεί μείωση κατά 1,5°C της μέγιστης θερμοκρασίας του καλοκαιριού, σε ύψος 1,8 μέτρα. Επίσης, θα αξιοποιηθούν τα υδάτινα στοιχεία του έργου για δρόσισμα.

Τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν κατά την κατασκευή του έργου, θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Για παράδειγμα, θα επιλεχθούν επιχρίσματα, βαφές και κόλλες, που ελαχιστοποιούν την εκπομπή πτητικών οργανικών ουσιών στην ατμόσφαιρα.

Όπως αναφέρει το ΥΠΕΚΑ, στόχος του έργου είναι η αρχιτεκτονική και λειτουργική αναβάθμιση του δημόσιου χώρου αλλά και η διατήρηση και ανάδειξη της Ελληνικής πολιτισμικής κληρονομιάς. Η ανάπτυξη του κέντρου της πόλης εκτιμάται ότι θα φέρει την τόνωση ποικίλων χρήσεων γης, όπως κατοικία, εμπόριο, διοίκηση, υπηρεσίες, πολιτισμός και αναψυχή με την δημιουργία πολιτισμικών, κοινωνικών και εμπορικών εστιών ενδιαφέροντος αλλά και δραστική αναβάθμιση των περιβαλλοντικών συνθηκών για τους πολίτες που ζουν και κινούνται στο κέντρο της πόλης, με την προσθήκη μέσων συλλογικής μεταφοράς και νέων κυκλοφορικών ρυθμίσεων για περιορισμό των ρύπων, καθώς και η βελτίωση του μικροκλίματος με φυτεύσεις και άλλες τεχνικές παρεμβάσεις στον δημόσιο χώρο.

Το Ίδρυμα Ωνάση έχει αναλάβει τη χρηματοδότηση των σχετικών μελετών, και αποτελεί το θεματοφύλακα της ανάπλασης της Πανεπιστημίου που αναμένεται να ξεκινήσει τους επόμενους μήνες.

Φορέας υλοποίησης του έργου είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ στην οποία έχει ανατεθεί η ευθύνη σχεδιασμού και υλοποίησης του έργου, ο συντονισμός των εμπλεκόμενων φορέων και η ευθύνη της δημοπράτησης και κατασκευής του.

elliniko apopsi

Σε συνέντευξη του υποψήφιου δημάρχου Ελληνικού-Αργυρούπολης και επικεφαλή της ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΠΟΛΗΣ, κ. Γιάννη Κωνσταντάτου, που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "Ελευθεροτυπία", στα πλαίσια του ρεπορτάζ της για το π. αεροδρόμιο του Ελληνικού, ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί, μεταξύ των άλλων, και η πρωτοποριακή πρότασή του, που απερίφθη, για τη δημιουργία μεγάλου Θεματικού Πάρκου της Ελληνικής Ιστορίας, κατά το πρότυπο της Disneyland.

ΕΡ.: Ποια είναι η θέση σας για την πώληση από το ΤΑΙΠΕΔ και στη συνέχεια την αξιοποίηση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, έτσι όπως δρομολογείται από την Πολιτεία;

ΑΠ:: "Η αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου  δεν πρέπει να είναι  μια διαδικασία εκχώρησης για γρήγορη εξοικονόμηση ενός ποσού και μάλιστα ευτελούς. Ούτε, να αφεθεί ο πολύτιμος αυτός χώρος έρμαιο του οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου να κάνει ότι θέλει, Αυτό δεν θεωρείται ανάπτυξη.

Το βασικότερο όλων, το καίριο σημείο της διαδικασίας μιας πραγματικής αξιοποίησης, πρέπει να είναι η διαφάνεια, και η ειλικρίνεια απέναντι στους πολίτες που μας κρίνουν. Οι αποφάσεις που θα ληφθούν, πρέπει να εξυπηρετούν το εθνικό συμφέρον και τους εθνικούς στρατηγικούς στόχους μακροπρόθεσμα και να μην ταυτιστούν με την παρούσα οικονομική συγκυρία για εξυπηρέτηση άμεσων δημοσιονομικών στόχων".

 

ΕΡ.: Διατυπώνονται σοβαρές ενστάσεις τόσο για την πώληση όσο και για την επιχειρηματική δραστηριότητα που θα αναπτυχθεί στη συνέχεια, από τους πολίτες των όμορων περιοχών. (Επιτροπη Αγώνα για το μητροπολιτικό Πάρκο). Συμμερίζεστε τις απόψεις αυτές; ¨Η έχετε να προτείνετε κάποια άλλη λύση; πέραν των ήδη γνωστών; 

ΑΠ:  "Θεωρώ ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να δώσει εναλλακτικές προτάσεις που θα συμβάλλουν ενεργά στην ανασύνταξη και ανάπτυξη της χώρας. Παρά τις αντιξοότητες, η Τ.Α. πρέπει να λειτουργήσει ως πρωταγωνιστής.

Να εγκαταλείψει οπισθοδρομικές νοοτροπίες και να αναλάβει γενναίες πρωτοβουλίες στο πεδίο της πραγματικής οικονομίας και της παραγωγικής ανασυγκρότησης των δήμων, με έμφαση τη φιλική προς το περιβάλλον ανάπτυξη  με προσέλκυση κατάλληλων επενδύσεων που θα συμβάλλουν, ιδιαίτερα, στην αντιμετώπιση της απίστευτα υψηλής ανεργίας, που πλήττει κυρίως τους νέους, το πιο παραγωγικό κομμάτι της κοινωνίας.

Στα πλαίσια αυτά, η αξιοποίηση της έκτασης, πρέπει να αποτελέσει ένα βιώσιμο αναπτυξιακό και οικολογικό έργο -  πρότυπο, με ανταποδοτικά οφέλη στην κοινωνία και το περιβάλλον, που θα δείξειτη στρατηγική επιλογή για το πώς θέλουμε να είναι το μέλλον της  Ελλάδας

Για την αξιοποίηση του χώρου πολλά θα μπορούσα να σας πω.

disneyland

Θα αναφέρω μόνο, ως παράδειγμα, την πρότασή μας στο δήμαρχο  - που την απέρριψε - για τη δημιουργία ενός μοναδικού στον κόσμο μεγάλου Θεματικού Πάρκου της ιστορίας μας (τύπου Disneyland), που θα προσέλκυε εκατομμύρια  επισκεπτών  και τη δημιουργία – ως ναυτιλιακής χώρας - ενός πρότυπου Θαλάσσιου Πάρκου – Ενυδρείου, μοναδικού στη Μεσόγειο .

Οι χώροι πρασίνου και οι ελεύθεροι χώροι να ανέρχονται στο 75% τουλάχιστον της συνολικής έκτασης, με σαφή διαχωρισμό των χώρων πρασίνου από  τους ελεύθερους. Σε αυτούς μπορούσε να δημιουργηθεί μια μεγάλη πρότυπη Νοσοκομειακή & Παιδιατρική Μονάδα, με παραθεριστικό οικισμό ποιότητας, που  υπηρετεί  και το στόχο της ανάπτυξης του νοσοκομειακού τουρισμού, άλλη μία σύγχρονη πηγή μεγάλης προστιθέμενης αξίας για την περιοχή και ολόκληρη τη χώρα.  

Βέβαια, τα περί Καζίνο το θεωρώ… αστεία..

Δεν παραλείπω να τονίσω, ότι είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι, στην εκδίωξη των φορέων που στεγάζονται στον π. αεροδρόμιο. Προσφέρουν πολύτιμο  έργο, και γι αυτό θα αντιταχθούμε στην όποια ενέργεια έξωσής τους, χωρίς να έχει  εξασφαλιστεί η στέγασή τους σε άλλους χώρους, πράγμα για το οποίο, δυστυχώς, ολιγώρησε η παρούσα δημοτική αρχή".

 

elliniko

Των Δημάρχων Αλίμου, Γλυφάδας, Ελληνικού-Αργυρούπολης

Η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ, μετά από αλλεπάλληλες παρατάσεις του διαγωνισμού για την επιλογή επενδυτή, κάνουν τα πάντα για να ολοκληρωθεί το συντομότερο η ιδιωτικοποίηση του Ελληνικού.

Έχουν εδώ και καιρό διαμορφώσει ένα θεσμικό πλαίσιο που δίνει απεριόριστες δυνατότητες για την εκμετάλλευση των 6.200στρ. της έκτασης, χωρίς καμία σύνδεση με το μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας και τις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων της πρωτεύουσας, που πρακτικά θα οδηγήσει στη δημιουργία μίας νέας πόλης στο λεκανοπέδιο.

Επίσης, το τελευταίο διάστημα πυκνώνουν οι πιέσεις για την εκδίωξη από το χώρο φορέων που χρησιμοποιούν εγκαταστάσεις για κοινωνικές εξυπηρετήσεις, αθλητισμό, έρευνα, πολιτιστικές δραστηριότητες και διοικητικές ανάγκες, μεταξύ των οποίων και το Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης.

Παρόλα αυτά οι υποψήφιοι επενδυτές φαίνεται πως απαιτούν διαρκώς περισσότερα. Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατα δημοσιεύματα, οι υποψήφιοι επενδυτές που αναμένεται να υποβάλλουν τελικά οικονομική προσφορά (η ελληνική LAMDA Development, η ισραηλινή ELBIT και η βρετανική London and Regional Properties), έχουν θέσει επί τάπητος και το θέμα της λειτουργίας καζίνο στο Ελληνικό.

Όλα τα παραπάνω μας βρίσκουν απολύτως αντίθετους. Καταστρέφουν το μέλλον των επόμενων γενιών και βάζουν τους «δημοσιονομικούς στόχους» πάνω από την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Αθήνας, την προστασία του περιβάλλοντος και την αξιοπρέπεια μας.

Οι Δήμαρχοι του Αλίμου, της Γλυφάδας και του Ελληνικού-Αργυρούπολης δηλώνουμε ότι:
• παραμένουμε σταθεροί στην τεκμηριωμένη, με τις έγκυρες μελέτες του Πολυτεχνείου και του Πανεπιστημίου, πρόταση μας για τη δημιουργία του Μητροπολιτικού Πάρκου υψηλού πρασίνου με ήπιες πολιτιστικές, αθλητικές και άλλες κοινωνικές υποδομές, που είναι ένα έργο το οποίο μπορεί να αποτελέσει πρότυπο ενός εναλλακτικού μοντέλου πραγματικής ανάπτυξης προς όφελος των κατοίκων του λεκανοπεδίου.
• προτιθέμεθα (εκφράζοντας όχι μόνο τη θέληση των δημοτών μας αλλά και το ζωτικό συμφέρον όλων των κατοίκων του λεκανοπεδίου) να αντιταχθούμε στην ξεπούλημα του Ελληνικού, με τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό κόστος σε βάρος της ζωής μας, της υγείας μας και των μελλοντικών γενιών.
• είμαστε αντίθετοι με την εκδίωξη από τις εγκαταστάσεις τους στο Ελληνικό χωρίς τεκμηρίωση και σχεδιασμό των δημόσιων και κοινωφελών φορέων που εδώ και πολλά χρόνια παράγουν σημαντικό έργο για την κοινωνία και θα αναλάβουμε δράσεις για να την αποτρέψουμε.

Με σκοπό την μείωση των απορριμάτων που καταλήγουν στον ΧΥΤΑ και την μείωση κατ΄επέκταση του κόστους εναπόθεσης και τελών όλο και περισσότεροι δήμοι μπαίνουν στη δράση της κομποστοποίησης και προσπαθούν να παρακινήσουν τους πληθυσμούς τους να την ακολουθήσουν.

Στον Δήμο Παπάγου Χολαργού έχει ξεκινήσει πιλοτικό πρόγραμμα με ειδικούς κάδους αποξήρανσης.

Στην Παλλήνη διοργανώθηκαν σεμινάρια για την χρήση των κάδων που μοιράστηκαν σε μεγάλη ποσότητα στους δημότες. Και στην Αθήνα εγκαθίστανται κάδοι γύρω από τα εστιατόρια και στο Γκάζι για την να  πετούν τα υπολείμματα από την παρασκευή του φαγητού αλλά και αποφάγια, σε ξεχωριστούς κάδους .

Σαρανταπέντε  επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή στο πρόγραμμα.

Απώτερος σκοπός της προσπάθειας είναι οι συμμετέχοντες, σε συνδυασμό με την ανακύκλωση του χαρτιού, πλαστικού, γυαλιού, αλουμινίου και λευκοσιδήρου (στον μπλε κάδο), να πραγματοποιούν ολοκληρωμένη διαχείριση των οικιακών απορριμμάτων τους, πετώντας μόνο το υπόλοιπο 10% στον κοινό κάδο των σκουπιδιών.

konstantatos aerodromio

Οι θέσεις μας για το π. Αερόδρομιο μετά από συζήτηση με τους φορείς της πόλης αλλά και δημότες μας

Διεκδικούμε ουσιαστική οικολογική Ανάπτυξη για το π. αεροδρόμιο Ελληνικού

Η αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου πρέπει να είναι τοαναπτυξιακό έργοκαι ηστρατηγική επιλογήμας για το πώς θέλουμε το μέλλον της Ελλάδας. Από την αξιοποίησή του και την ανάπτυξή του πρέπει να υπάρξει σημαντικόκοινωνικό μέρισμακαι να προσφέρειπεριβαλλοντική υπεραξίαστους κατοίκους όλου του Λεκανοπεδίου. Η αξιοποίησή του πρέπει να αφορά το μέλλον της πόλης μας, των συνδημοτών μας, αλλά και της χώρας μας και όλων των Ελλήνων πολιτών.

Θα πρέπει να είναι μια στρατηγική επένδυση.

Το σχέδιο όμως της ανάπτυξης του Ελληνικού, εκτός από τα ανωτέρω, πρέπει να προϋποθέτει καιβιωσιμότητα. Πρόκειται για μια κολοσσιαία επένδυση που θα σημάνει την αλλαγή του περιβαλλοντικού χάρτη της Αθήνας. Θα πρέπει να είναι μιαβιώσιμη ανάπτυξηπου ταυτόχρονα θα διασφαλίσει το Εθνικό Δημόσιο συμφέρον.

Είναι έργο εθνικό και όχι κυβερνητικό. Μας αφορά όλους και κυρίως τις επερχόμενες γενιές και πρέπει να τοποθετηθούμε με ειλικρίνεια με βάση το κριτήριο αυτό.

Και το βασικότερο όλων, το καίριο σημείο της διαδικασίας αξιοποίησης που θα ακολουθηθεί θα πρέπει να είναι ηδιαφάνειααλλά και ηειλικρίνειααπέναντι στους πολίτες.

Οι αποφάσεις που θα ληφθούν για τον χώρο του π. αεροδρομίου πρέπει να εξυπηρετούν τοεθνικό συμφέρονκαι τουςεθνικούς στρατηγικούς στόχουςμακροπρόθεσμα, σε βάθος χρόνου και να μην ταυτιστούν με την παρούσα οικονομική συγκυρία και την εξυπηρέτηση άμεσων δημοσιονομικών στόχων.

  

Ο ρόλος της Αυτοδιοίκησης σήμερα

Στις πολύ δύσκολες μέρες που περνάμε, ηΑυτοδιοίκηση οφείλει να δώσει τη δική της απάντησηγια διέξοδο από την κρίση, με εναλλακτικές προτάσεις και δράσεις που θα συμβάλλουν ενεργά στην ανασύνταξη και ανάπτυξη της χώρας. Οφείλει, παρά τις αντιξοότητες,να λειτουργήσει ως πρωταγωνιστήςτης ανασυγκρότησης του τόπου. Οφείλει να εγκαταλείψει κάθε οπισθοδρομική νοοτροπία της και να αναλάβει γενναίες πρωτοβουλίες πρωτοστατώντας, στο πεδίο της πραγματικής οικονομίας και της παραγωγικής ανασυγκρότησης των δήμων, με έμφαση τηφιλική προς το περιβάλλον ανάπτυξημε προσέλκυση κατάλληλων επενδύσεων και ιδιαίτερα, την αντιμετώπιση της απίστευτα υψηλής ανεργίας που πλήττει κυρίως τους νέους μας, το πιο παραγωγικό κομμάτι της κοινωνίας.

Οι προτάσεις μας για την αξιοποίηση του π. αεροδρομίου

1) Δημιουργίαμεγάλουθεματικού πάρκουμε ήπιες και φιλικές με το περιβάλλον κατασκευές αναψυχής, παιχνιδιού κλπ. καθώς και δημιουργία ενόςθαλάσσιου πάρκου – ενυδρείου.

2) Οιχώροι πρασίνουκαι οιελεύθεροι χώροιπρέπει να ανέρχονται στο 75% τουλάχιστον της συνολικής έκτασης με σαφή διαχωρισμό του ποσοστού που αφορά στους χώρους πρασίνου από αυτό που αφορά στους ελεύθερους χώρους καισαφέσαστα να δοθεί μεγαλύτερο ποσοστό για τους χώρους πρασίνου. Στην έκταση που θα περιλαμβάνει το πράσινο, τις λίμνες κ.λ.π. οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαμβάνουν περιπάτους πεζοί ή με ποδήλατο.

3)Εξασφάλιση αντισταθμιστικώναπό τα έσοδα του πάρκου για τους δήμους της περιοχής, χρήματα που θα μπορούν να χρηματοδοτήσουν κάθε χρόνο κοινωνικές δράσεις και τοπικά αναπτυξιακά έργα. Η κατανομή των εσόδων προτείνεται να γίνει με βάση το χωρικό ποσοστό του κάθε Δήμου στο Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού. Επισημαίνεται ότι διοικητικά, ο ενιαίος χώρος ανήκει, στο μεγαλύτερο μέρος στον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης και κατά ένα σημαντικά μικρότερο μέρος στους Δήμους Γλυφάδας και Αλίμου.

4) Προσέλκυση, ενός μεγάλου ρεύματος επισκεπτών που θα συμβάλει στην αύξηση του τουρισμού και θα δημιουργήσεισυνθήκες ουσιαστικής αναβάθμισηςκαιδιεύρυνσης της αγοράςτης ευρύτερης περιοχής, των ξενοδοχείων, των καταστημάτων, αλλά και των πάσης φύσεως ακινήτων.

5) Τηδημιουργία θέσεων εργασίαςμε προοπτική μείωσης της γενικής ανεργίας, αλλά και τη δυνατότητα στη δημοτική αρχή να απαιτήσει και να εξασφαλίσει ένα μεγάλο ποσοστό των θέσεων αυτών να καλυφθεί από δημότες του δήμου μας.

6) Δημιουργίαπανεπιστημιακών τεχνολογικών ιδρυμάτωνκαιερευνητικώνεργαστηρίων.

7) Δημιουργία ενόςνοσοκομείουπου θα εξυπηρετήσει την ευρύτερη περιοχή, με δεδομένο ότι στα Νότια Προάστια υπάρχει έλλειψη νοσοκομειακών μονάδων και ιδιαίτερα τη δημιουργία ενόςπαιδιατρικού νοσοκομείουαλλάκαιυποδομώνΠρωτοβάθμιας Περίθαλψης.

8) Δημιουργία μουσειακών χώρων, στις ήδη υπάρχουσες υποδομές, με θέμα το περιβάλλον καιδημιουργία ενός αρχαιολογικού μουσείου Ελληνικούπου θα στεγάσει και θα αναδείξει όχι μόνο τα τοπικά αρχαιολογικά ακίνητα ευρήματα, αλλά και τα κινητά, όπως επιγραφικές μαρτυρίες που σήμερα φιλοξενούνται στο μουσείο του Πειραιά. Ευρήματα σημαντικά για την ταυτότητα της περιοχής που θα αποτελέσουν το έναυσμα για τη δημιουργία ενός μεγάλου αρχαιολογικού περιπάτου με σημείο εκκίνησης το χώρο του τραμ και τερματισμό στο ακρωτήρι του Αγίου Κοσμά.

9) Δημιουργία ενόςσυνεδριακού και εκθεσιακού κέντρου,κτιρίου συναυλιώνκαιψηφιακής βιβλιοθήκηςτα οποία θα δώσουν μια πνευματική νότα σε όλο το λεκανοπέδιο.

10)Επαναχρησιμοποίησητων υπαρχόντων κτιριακών υποδομών μετά απόπαρεμβάσεις εκσυγχρονισμούκαι μετατροπής τους σεΠράσινα και βιοκλιματικά κτίρια.

11) Χωροθέτηση σε συγκεκριμένο χώρο περιοχής όπου θα στεγάσει κτίριαΠολιτικής Διοίκησης (Δημαρχείο)καιυποδομές για πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσειςμε ταυτόχρονηστέγαση των πολιτιστικών συλλόγωνπου είναι ήδη στην περιοχή, όπως είναι ηΈνωση Ποντίων Σουρμένων και ο Σύλλογος Κρητών Ελληνικού.

Η δημοτική αρχήυποχρεούται να διαπραγματευθείτην παραμονή όλων των φορέων στους χώρους που τους έχουν παραχωρηθεί, ή την παραχώρηση άλλων ισοδύναμων χώρων.

Δηλώνουμε ότι είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι:

  1. Στο ξεπούλημα του π. αεροδρομίου, στην οικοπεδοποίηση και τσιμεντοποίησή του με κατασκευή μάλιστα πολυορόφων κτιρίων.
  2. Στη δημιουργία καζίνο.
  3. Στη δημιουργία χώρων νεκροταφείων, χώρων συγκέντρωσης, επεξεργασίας και ανακύκλωσης απορριμμάτων.
  4. Στην εκδίωξη των φορέων που στεγάζονται στον π. αεροδρόμιο και θα αντιταχθούμε στην όποια ενέργεια που θα έχει για στόχο την έξωση τους.
  5. Στην επιχωμάτωση του παραλιακού μετώπου.

Διεκδικούμε και απαιτούμε

Μια ουσιαστικήΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗστο π. αεροδρόμιο με παράλληλη δημιουργία πάρκου, πρασίνου και θέσεων εργασίας ώστε να ωφεληθούν μακροπρόθεσμα οι δημότες μας και όλοι οι κατοίκοι του Λεκανοπεδίου.

Κρίνεται απαραίτητο τόσο οι τοπικές κοινωνίες όσο και όλοι οι φορείς να συμμετέχουν ενεργά και να αποφασίσουν από κοινού για το μέλλον αυτής της έκτασης μιας και η αξιοποίηση του π. αεροδρομίου αποτελεί έργο πνοής και ζωής για την κοινωνία και τον τόπο μας.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ

Το Κατάρ συνεχίζει το κρυφτούλι με το Ελληνικό.

Χθες έγινε γνωστό ότι η κρατική επενδυτική εταιρεία Qatar Diar ενημέρωσε την ελληνική πλευρά ότι δεν προτίθεται να δώσει δεσμευτική προσφορά για το πιο περιζήτητο «φιλέτο» της χώρας και ένα από τα μεγαλύτερα ακίνητα που διατίθενται στη διεθνή αγορά.

Δεν αποκλείεται όμως να επιστρέψει, με δεδομένο ότι είχε αποχωρήσει και πάλι από τη διαδικασία.

Ο διαγωνισμός για το Ελληνικό «σέρνεται» από την άνοιξη του 2012, με συνεχείς παρατάσεις στις προθεσμίες, ακόμα και για την πρώτη φάση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμη δεν έχει καθοριστεί η ημερομηνία υποβολής δεσμευτικής προσφοράς, παρά το ότι από κυβερνητικής πλευράς είχε γίνει γνωστό ότι οι προσφορές θα κατετίθεντο στις 29 Οκτωβρίου.

«Θα γίνει πολύ σύντομα», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» απόλυτα ενημερωμένη πηγή, προβλέποντας ότι η ημερομηνία θα οριστεί το αργότερο ώς τον Ιανουάριο.

Δεν θέλησε να αναφερθεί στους λόγους αποχώρησης του Κατάρ, σημείωσε πάντως με νόημα ότι «δεν έχει γίνει από την πλευρά των εκπροσώπων του κάποια κίνηση που να αποκλείει τη συμμετοχή του στον διαγωνισμό». 

efsyn

Στη λίστα με τα επτά ομορφότερα χωριά της Ευρώπης που κατάρτισε το CNN περιλαμβάνεται και η Φολέγανδρος.

Το CNN αναφέρεται στην ξεχωριστή ομορφιά του νησιού που έχει την αρχιτεκτονική της Σαντορίνης αλλά όχι και την πολυκοσμία της, ενώ κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο «Κάτεργο» προτείνοντας σε όλους να επισκεφθούν την περιοχή για να κάνουν τη βουτιά τους στη βοτσαλωτή ακτή με τα σμαραγδένια νερά.

«Στη Φολέγανδρο, ένα κοντινό κυκλαδίτικο νησί, θα βρείτε παρόμοια αρχιτεκτονική, πλακόστρωτα δρομάκια σε σχιστόλιθο, ασβεστωμένα κτίρια διακοσμημένα με πολύχρωμα λουλούδια, εκκλησάκια με φωτεινούς μπλε τρούλους, χωρίς τα πλήθη. Για μια απομονωμένη βουτιά, πηγαίντε στο Κάτεργο, ένα προστατευμένο τμήμα της παραλίας, όπου ήπια, σμαραγδένια κύματα αγκαλιάζουν τη βοτσαλωτή ακτή», γράφει το CNN.

Τα υπόλοιπα έξι ομορφότερα χωριά της Ευρώπης είναι:

το Tellaro της Ιταλίας,
το Hallstatt της Αυστρίας,
το Bibury της Αγγλίας,
το Colmar της Γαλλίας,
το Reine της Νορβηγιας και
το Telc της Τσεχίας 

onair

Περισσότερα Άρθρα...